Πολιτική Επιστροφών

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης έχει δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994. Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση που θα μας ενημερώνετε σχετικά. Το προϊόν ή τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν συνολικά και αποκλειστικά τον πελάτη.

 Επιστροφή Προϊόντων Παραγγελίας

Η εταιρεία λαμβάνει όλα τα δυνατά μέτρα ώστε τα προϊόντα να συσκευάζονται κατάλληλα και προσεκτικά, προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Όλα τα προϊόντα μας είναι εύθραυστα. Για το λόγο αυτό σε συνεννόηση με τους μεταφορείς αποστέλλουμε τα προϊόντα αυτά με ειδική σήμανση και κατάλληλες συσκευασίες που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά ή/και την αποθήκευσή τους. Παρόλα αυτά σε περίπτωση διαπίστωσης φθοράς ισχύουν τα ακόλουθα:

Κατά την ώρα παραλαβής από το courier

Σε σπάνιες περιπτώσεις ενδέχεται το αντικείμενο που θα παραλάβετε να έχει υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του. Σε περίπτωση, που κατά την ώρα παραλαβής από τον μεταφορέα (Courier) διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές στην συσκευασία ή στο προϊόν, τότε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης βαρύνεται μόνο με τα έξοδα αποστολής. Είναι σημαντικό κατά την ώρα παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα (courier) να ελέγχετε τα προϊόντα, και ειδικά στην περίπτωση που η συσκευασία δείχνει σημάδια φθοράς, διάτρησης, διάρρηξης.

Σε περίπτωση που παραλάβετε τα προϊόντα χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη κατά την ώρα της παραλαβής, σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν.

Μετά την παραλαβή από το courier

Σε περίπτωση που εντός 20 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας από τον μεταφορέα, διαπιστώσετε φθορά σε προϊόν ή τμήμα του τότε αποστέλλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση στο οποίο μας ενημερώνετε για το πρόβλημα και ταυτόχρονα μας δηλώνετε τι προτιμάτε: A. επιστροφή και αντικατάσταση. B. επιστροφή και έκδοση εκπτωτικού κουπονιού ίσης αξίας με το επιστρεφόμενο προϊόν για χρήση σε μελλοντικές αγορές. Το φθαρμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα παραστατικά έγγραφα που το συνόδευαν αρχικά. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής, από τον πελάτη προς την εταιρεία βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Η Εταιρεία θα προχωρά σε αντικατάσταση ή την έκδοση εκπτωτικού κουπονιού (ενέργειες Α. ή Β.) ΜΟΝΟ μετά από την παραλαβή του φθαρμένου προϊόντος. Σε περίπτωση παραλαβής διαφορετικού προϊόντος από αυτό της παραγγελίας σας τότε ισχύει μόνο η παραπάνω ενέργεια Α. (επιστροφή και αντικατάσταση). Η τήρηση ή μη των ανωτέρω προθεσμιών των 14 και 20 ημερών πιστοποιείται από την ημερομηνία λήψης του σχετικού e-mail.